Usein kysyttyä
Tuotteiden noutaminen autolta
Mistä Kennel-Rehun tuotteita saa ostaa?
Kennel-Rehun lihoja ja luita voi ostaa verkkokaupastamme ja noutaa ympäri Suomen kiertävästä pakasteautostamme. Tuotteet voi myös hakea Pyhtään Siltakylässä sijaitsevasta tehtaanmyymälästä. Lisäksi Kennel-Rehun lihoja voi käydä hakemassa palvelupisteiltämme. Tuotteita myydään myös muutamassa yksityisessä lemmikkieläinliikkeessä.
Tuotteitamme ei myydä päivittäistavarakaupoissa.
Miten ostan ja mistä haen tilaukseni?
Tilaa näppärästi verkkokaupastamme tai soita asiakaspalveluumme (05) 343 1031 (arkisin 8-16). Valitse itsellesi parhaiten sopiva pysäkki ja noutoaika, maksa ja nouda tuotteet. Pysäkkejä on yli 200 ympäri Suomen, aina Rovaniemelle saakka. Katso kaikki pysäkit täältä.
Milloin tilaus tulee olla tehtynä?
Tilaus tulee olla tehtynä klo 12.00 mennessä joko yksi, kaksi tai kolme päivää ennen toimituspäivää. Tilausajan takaraja vaihtelee pysäkeittäin, tarkista tilausaika pysäkillesi täältä.
Mitä pysäkkien kellonajat tarkoittavat?
Pysäkkitietoihin merkitty kellonaika tarkoittaa auton poislähtöaikaa. Auto saapuu pysäkille 15-30 minuuttia aiemmin. On tärkeää että asiakkaat ovat ajoissa paikalla, jotta auto pysyy aikataulussaan. Muutamilla pysäkeillä on ilmoitettu kaksi kellonaikaa. Tällöin ensimmäinen kellonaika tarkoittaa auton saapumisaikaa ja toinen poislähtöaikaa.
Maksutavat autolla?
Autossa käyvät maksutavat ovat käteinen, pankki-, debit-, credit-, electron-, maestrokortit sekä MobilePay. Kuljettajilla on tieto ennakkoon maksetuista tilauksista. Et tarvitse mukaan kuittia. Puhelimitse tilaaville voimme lähettää maksulinkin sähköpostiin. Emme veloita erillistä toimitusmaksua.
Onko Kennel-Rehun autossa ylimääräistä tavaraa mukana?
Tuotteet pitää tilata ennakkoon. Joitakin perustuotteita, kuten jauhelihaa ja luita on autossa ylimääräisenä mukana rajallinen määrä. Ylimääräiset tavarat myydään siinä järjestyksessä, kun niitä joku kysyy autolla. Ylimääräisistä tavaroista ei oteta varauksia vastaan.
Voiko joku muu noutaa tilaukseni autolta?
Tilausta noudettaessa pitää tietää millä nimellä tilaus on jätetty. Tilauksen voi noutaa myös joku muu henkilö, kuin tilaaja.
Voiko tilauksen noutaa toiselta pysäkiltä?
Tilauksen voi noutaa saman reitin varrella olevalta toiselta pysäkiltä, kunhan muistaa mainita kuljettajalle alkuperäisen noutopaikan. Sovi pysäkinvaihdosta asiakaspalvelustamme numerosta (05) 343 1031.
Unohdin hakea tilaukseni / myöhästyin autolta! Mitä teen?
Noutamattomat tilaukset palautuvat varastollemme. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin sovitaan uudesta, sinulle sopivasta toimitusajankohdasta. Asiakaspalvelumme auttaa numerossa (05) 343 1031.
Muutokset tilauksiin
Haluan siirtää tilaukseni noutoajankohtaa, mitä teen?
Jos tiedät, ettet pystykään noutamaan tilaustasi, ilmoita uudesta noutoajankohdasta asiakaspalveluumme puhelimitse (05) 343 1031 tai sähköpostitse info @ kennelrehu.fi.
Tarvittaessa myös tilauksen peruuttaminen on mahdollista.
Haluan peruuttaa tekemäni tilauksen, mitä teen?
Jos haluat peruutta tilauksesi, palautamme rahat sinulle. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse (05) 343 1031.
Tilaaminen verkkokaupasta
Miten vaihdan salasanan verkkokauppaan?
Voit vaihtaa salasanan täältä.
Sama linkki löytyy kirjautumissivulta kohdasta unohditko salasanasi.
Maksutavat verkkokaupassa?
Voit valita itsellesi sopivimman maksutavan useista eri Paytrailin vaihtoehtoista. Maksuvaihtoehtoja ovat pankkikortit, verkkopankkimaksut, Jousto Lasku ja Osamaksu sekä Walley Lasku ja Tililuotto.
Toistaiseksi verkkokauppatilaukset maksetaan heti tilausvaiheessa Paytrail-palvelun avulla. Aiemmin käytössä ollut vaihtoehto "maksetaan noudettaessa" on poistunut toistaiseksi. Viethän siis maksutapahtuman loppuun saakka tilausvaiheessa.
Jos haluat tilata tuotteet ja maksaa ne vasta noudettaessa, soita tilaus asiakaspalveluumme (05) 343 1031 (arkisin 8-16).
Onko tilaukseni tullut perille?
Tilauksiin saattaa tulle keskeytyksiä tai katkoksia esimerkiksi maksuvaiheessa.
Tiedät tilauksesi tulleen onnistuneesti perille, kun saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Tarkista tarvittaessa sähköpostin roskaposti- sekä Tarjoukset -kansiot.
Jos teet tilauksen kirjautuneena asiakkaana, voit varmistaa maksun läpimenon tilaushistoriasta: mikäli tilauksessa lukee "odottaa", tilaus on jossain vaiheessa keskeytynyt. Tällaisen tilaus ei tule perille, tee tilaus uudestaan.
Tarvittaessa asiakaspalvelumme auttaa numerossa (05) 343 1301 (arkisin 8-16).
Tilauksessani lukee "Odottaa". Mitä tämä tarkoittaa?
Jos tilauksen tilana lukee "Odottaa", on tilaus jostain syystä katkennut esimerkiksi maksuvaiheessa. Tällainen tilaus ei tule perille, teethän tilauksen siis uudestaan.
Tiedät tilauksesi tulleen onnistuneesti perille siitä, että saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Tarkista tarvittaessa sähköpostin roskaposti- sekä Tarjoukset -kansiot.
Tarvittaessa asiakaspalvelumme auttaa numerossa (05) 343 1301 (arkisin 8-16).
Odottaa-tilassa oleva tilaus jää "roikkumaan" tilaushistoriaan keskeytyneenä tilauksena.
Minulla on alennuskoodi verkkokauppaan.
Verkkokaupan alennuskoodin tai lahjakorttikoodin voi käyttää maksuvaiheessa viimeisellä sivulla, juuri ennen kohtaa Siirry maksamaan.
Voimassa oleva alennuskoodi vähentää ostoskorin summasta alennuksen tässä vaiheessa.
Tilaaminen puhelimitse
Voinko tilata puhelimitse?
Tilaukset voi jättää meille myös puhelimitse.
Soita tilaus asiakaspalveluumme (05) 343 1031 (arkisin 8-16).
Maksutapavaihdoehdot puhelintilauksissa: sähköpostiin toimitettava maksulinkki (Paylink-maksu), tai maksu autolla noudon yhteydessä.